Belangrijk bericht van fietsenwinkel Bigline

Ook bij Bigline volgen we het nieuws rondom het Coronavirus (COVID-19) op de voet. Als uitgangspunt volgen wij de adviezen van het RIVM op, waarbij winkels (vooralsnog) open blijven.
Hieronder een overzicht van onze maatregelen die invloed kunnen hebben op jouw bezoek aan Bigline

Klanten in de winkel

  • Bezoek zoveel als mogelijk onze winkel op een rustig moment (doordeweeks, in de ochtend).
  • Kom zoveel mogelijk alleen of met z'n tweeën naar de winkel. Liever niet met het hele gezin als dat niet nodig is.
  • Alle mederwerkers zijn extra geïnstrueerd over hygiëne. Zij wassen en ontsmetten regelmatig hun handen. 
  • Wilt u enkel oriënteren voor een eventuele aankoop, kom juist dan bij voorkeur doordeweeks in de ochtend. Het is dan rustig in de winkel en we hebben alle tijd voor je.
  • Wij vragen u niet noodzakelijke bezoeken uit te stellen tot een later moment. Of vooraf goed gebruik te maken van onze website.
  • We hebben een strikt deurbeleid en zullen bij drukte het aantal bezoekers reguleren.
  • Het personeel helpt u op gepaste afstand (minimaal 1,5m)

Betalen aan de kassa

  • We hebben in de wachtrij wachtstrepen geplaatst zodat je eraan wordt herinnerd voldoende afstand te houden.
  • Bij voorkeur betalen met de pin (pin of telefoon). Het pin apparaat wordt meerdere keren per dag gereinigd. 
  • Mocht u contant willen betalen dan legt u het geld op de balie. Op deze manier hoeft er geen handcontact te zijn. Mederwerkers van Bigline dragen handschoenen.
  • Als je vragen hebt omtrent je factuur, of je fiets wilt verzekeren, doe dit bij voorkeur per telefoon of mail zodat er een vlotte doorstroom is aan de kassa.

Services & werkplaats

  • Ons restaurant is tot nader order gesloten.
  • We verzenden online bestelde fietsen gratis.
  • Omdat Bigline met minder personeel werkt kan het zijn dat de klantenservice drukker is dan normaal. 
  • Onze acties en aanbiedingen gelden vooral online. We willen iedereen adviseren zo veel mogelijk online te doen. Op onze website kunt u alle informatie vinden over de fietsen. Heeft u vragen? Bel of mail dan naar onze klantenservice.
  • Onze werkplaats is geopend voor reparaties en onderhoud. Reparatie kunnen langer duren dan normaal, dit omdat Bigline met minder personeel aanwezig is. In de werkplaast geldt ook wederom een strikt deurbeleid. 

Levertijden, bestel online!

  • Bigline heeft enorm veel fietsen op voorraad. Heel veel fietsen kunnen we dus direct, zonder levertijden en zonder risico op vertraging, aanbieden.
  • Bigline staat dagelijks in contact met alle leveranciers en houdt de voorraad up-to-date. Heeft u vragen over levertijd? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Het team van Bigline wenst iedereen heel veel gezondheid toe in deze moeilijke tijd. Wij bedanken u voor uw begrip.